Levensmiddelenpakket

Aanmelden voor een pakket kan via onderstaand formulier.

Criteria en voorwaarden

Stichting Geronimo biedt mensen die het financieel moeilijk hebben een duwtje in de rug. Dit doen we in de vorm van een voedselpakket. Wij nemen de last van het zoeken naar voedsel van u over, waardoor u kunt focussen op het bouwen aan uw toekomst. Dit is altijd tijdelijk van aard, omdat we u snel weer op de been willen hebben!

LET OP: GEWIJZIGDE CRITERIA! LEES ONDESTAANDE CRITERIA AANDACHTIG DOOR!

INDIEN U ZICH AANMELDT VOOR EEN PAKKET BETEKENT DIT NIET DAT U OOK RECHT HEEFT OP EEN PAKKET.

WIJ BEOORDELEN UW AANMELDING EN INDIEN UW AANMELDING IS VERWERKT KRIJGT U DAARVAN BERICHT.

PAS INDIEN U EEN BERICHT VAN ONS HEEFT ONTVANGEN MET EEN AKKOORD KUNT U EEN LEVENSMIDDELEN PAKKET OPHALEN!

BIJ OPHALEN VRAGEN WIJ OM EEN IDENTITEITSBEWIJS. ALLEEN DE AANVRAGER KAN HET PAKKET OPHALEN, ALLEEN DE AANVRAGER MET AKKOORD WORDT TOEGELATEN IN ONZE VESTIGING.

DE GEWIJZGDE OPHAALTIJDEN ZIJN : ZATERDAG VAN 11.00 TOT 15.00 UUR

U KUNT IN TOTAAL, MAXIMAAL 3 PAKKETTEN BIJ ONS OPHALEN. 1 PAKKET PER KEER EN MAXIMAAL 1 PAKKET PER GEZIN.

Criteria

Het verkrijgen van een voedselpakket geldt enkel voor mensen die het écht nodig hebben. Daarom zijn er strenge criteria voor het aanvragen van een voedselpakket. In principe hanteren we dezelfde criteria als die van de Voedselbank. Er is een maximum bedrag wat u te besteden mag hebben om in aanmerking te komen voor een voedselpakket. De voorwaarden zijn als volgt:

Maximaal besteedbaar bedrag 1
KinderenAlleenstaandeEchtpaar 2
0€ 230€ 325
1€ 325€ 420
2€ 420€ 515
3€ 515€ 610
4€ 610€ 705
5€ 705€ 800

1 Besteedbaar bedrag is hetgeen wat netto overblijft na aftrek van vaste lasten en aflossingen.
2 Naast echtparen kunnen ook 2 volwassenen die samenwonen of een voordeur delen in aanmerking komen.

U mag dus maximaal 230 euro te besteden hebben voor een huishouden van 1 persoon. Voor elke volwassene of kind extra, komt daar 95 euro bij. Een huishouden van 2 volwassenen met 1 kind mag dus maximaal (€ 230 + € 95 + € 95) 420 euro te besteden hebben.

Indien u zich aanmeldt is het een voorwaarde dat u documenten upload waaruit blijkt dat u aan bovenstaande criteria voldoet!

Zonder deze documenten kan uw aanmelding niet in behandeling worden genomen.

Deze documenten bestaan uit:

• Identiteitsbewijs, legitimatie
  • Bewijs dat u moet rondkomen van een inkomen (onder) bijstandsniveau
  • Bewijs van recente inschrijving of procedure bij de voedselbank
  • Bewijzen van schulden, eventuele schuldsaneringspapieren of bewind voering
  • Drie maanden aaneengesloten bankafschriftenib

Ik wil me graag aanmelden voor een levensmiddelenpakket